پایگاه خبری تفرش:

استاندار استان مرکزی نیز در این آیین گفت: تقویت زیرساخت های آموزشی و تربیتی به عنوان سرمایه اصلی برنامه های توسعه کشور نیازمند مساعدت آحاد جامعه به خصوص خیرین مدرسه ساز است.



«محمد حسین مقیمی» افزود: فرایند تعلیم و تربیت تنها وابسته به عوامل نرم افزاری نیست و بهسازی کیفیت فضا های آموزشی در موفقیت آن، نقش محوری دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه سازی از مصادیق بارز عمل صالح است که سرمایه گذاری در آن از خالصانه ترین سرمایه گذاری ها است.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان مرکزی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز انسان های بزرگی هستند که گام های مهم و موثری را در ساخت فضاهای آموزشی و کمک به دولت در این زمینه برمی دارند و همواره با این اقدام پسندیده خود افراد بیشتری را برای همکاری و مشارکت در این زمینه ترغیب می کنند.

در این آیین از مدرسه حاج مصطفی حاج حسنی که در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع ساخته شده است به بهره برداری رسید و از خانواده مرحوم حاج حسنی نیز تقدیر شد.

این آیین به مناسبت هفته فرهنگی تفرش از سری برنامه های هفته فرهنگی شهرستانهای استان مرکزی که 17 تا 23 آبان با 300 برنامه مختلف در حال برگزار است، اجرا شد.

مشارکت شهروندان در فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی مهمترین مولفه و بازخورد اجرای هفته فرهنگی تفرش عنوان شده و قرار است

تفرش قدیم از دو منطقه فم و طرخوران تشکیل شده بود و هم اینک نیز حول همین دو منطقه بسط و گسترش یافته و به لحاظ آب و هوای مناسب ، مردم میهمان نواز و جاذبه های فرهنگی،تاریخی، هنری و علمی متعدد هر ساله پذیرای انبوه مسافران از اقصی نقاط ایران می باشد.

این شهرستان دارای یک بخش و چهار دهستان است که مساحتی حدود دو هزار و 792 کیلومتر مربع را شامل می شود و حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:40 | نویسنده : میثم اله وردی |